Search This Blog

Wednesday, April 21, 2010

Spiaca królewna


Zanim przejdę do tych najtrudniejszych spraw może jeszcze jedna historia z mojego życia.
Miałam wtedy ok. 20-21, byłam z przyjaciółmi w klubie, zabawa była świetna to i alkoholu się trochę polało. Podszedł do mnie chłopak i zaproponował, że mnie odprowadzi do domu. Stwierdziłam, że to miłe z jego strony a że był to ładny chłopak i znałam go z widzenia, zgodziłam się. Fakt, że było trochę wcześnie i miałam chęć zostać dłużej, ale stwierdziłam, że poziom alkoholu jest wystarczający a i lepiej mieć eskortę do domu.
Po wyjściu stwierdził, że właściwie to musimy się gdzieś zatrzymać, ale to zupełnie na sekundę i że on tylko coś weźmie i ruszamy.
Byłam w dobrym humorze a i wypity alkohol całkowicie uśpił moją czujność.
Weszliśmy do jakiegoś pokoju, on poprosiłbym na chwilkę usiadła, po czym oddalił się. Za sekundę wrócił z jakimś napojem.
Gdy otworzyłam oczy byłam zupełnie naga i co gorsze w trakcie aktu, chyba się domyślacie, jakiego.
Mój, jak to przedtem myślałam wybawca natychmiast odskoczył a ja w totalnym szoku bez wypowiedzenia jednego słowa ubrałam się i wybiegłam.
Na zewnątrz strasznie się rozpłakałam, pomyślałam, że za dużo wypiłam no i jaki wstyd.Biegłam do domu całą drogę szlochając. Żyłam w przekonaniu, że to moja wina a na jego widok na ulicy odwracałam głowę myślałam sobie, co za wstyd.
Upłyneło może 15- 20 lat od tego wydarzenia oglądam sobie pewnego dnia telewizję i oczom nie wierzę.Była to (prawdziwa) historia młodej kobiety, która spędzała wieczór w gronie współpracowników. Na koniec jej szef zaproponował, że ją odwiezie do domu Po drodze zatrzymali się w nocnym sklepie on wyszedłby kupić sobie i jej wodę, którą jej podał w samochodzie. Gdy się ocknęła leżała naga w łóżku, próbowała zebrać myśli na to wszedł jej szef był też nagi na jej pytanie, co się stało udał zaskoczonego, że ona nic nie pamięta. Od niego dowiedziała się, że owszem mieli sex, ale ona tego chciała.
Ubrała się szybko i wybiegła przed dom gdzie przysiadła na schodach. Jednego była pewna,nie piła alkoholu no może lampkę wina. Niewiele myśląc zadzwoniła na 911.
Policja potraktowała jej sprawę bardzo poważnie, zawieziono ją do szpital gdzie stwierdzono ślady przemocy no i substancję odurzającą w systemie. Dostał za to 15 lat więzienia.
Nie mogłam uwierzyć własnym oczom , to była moja historia , to samo przydarzyło się mi wiele lat wcześniej. I zamiast się smucić że padłam ofiarą gwałtu to tak naprawdę bardzo się ucieszyłam że nie miałam powodu do wstydu a nawet unieść z dumą głowę do góry i powiedzieć ;;świat jest piękny.
Mariola lat 48

No comments:

Post a Comment